sâmbătă, 19 iunie 2010

S.O.S.: Singurătate printre oameni!

Ne întrebăm deseori de ce am devenit atât de suspicioși, de ce nu mai avem încredere...nici măcar în propria persoană, de ce ne e frică să ne privim semenii și să-i lasăm să intre în viața noastră. De ce nu mai avem curaj să luăm decizii pentru viitorul nostru...acela proiectat în sufletele noastre! De ce ne ascundem sufletul, durerea și fericirea, chiar și de cei mai apropiați nouă, chiar și de noi înșine? De ce nu vrem să riscăm totul pe Dreptate, Iubire, Prietenie, Toleranță? De ce ne postăm mereu cu o armă letală în fața celor care vor să se apropie de noi? De când suntem asemenea unor roboți: muncim dar nu ne mai relaxăm, suntem setați să gândim, dar nu mai avem drivere instalate pentru a simți. Refuzăm frumosul din viața noastră prin acceptarea rutinei mult prea obositoare, prin accentul pe care îl punem pe ce scrie în Cărți, pe povești despre cum e mai util să fii dur și neobosit ca să reușești. Nu mai avem timp să le zâmbim(din suflet!) persoanelor dragi din viața noastră, să invităm un vechi prieten la un ceai, să îi oferim mamei o floare ce-i poartă numele, să DĂRUIM!, o părticică din sufletul nostru celor ce ne iubesc și ne răsplătesc, chiar și duritatea pe care le-o afișăm, în speranța că într-o zi le vom da codul de acces în sufletul nostru atât de plin de viscerele durerii și dezamăgirii!

7 comentarii:

  1. Nu este corect "am devenit", "nu mai avem", "de cand suntem asa?" Dintotdeauna, niciodata nu am fost diferiti. Este doar o impresie a noastra ca am fi fost diferiti. Asta este parerea mea.

    http://gem-d.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca suntem asa dintotdeauna. Poate ajungem asa din cauza celor care trec cu "sabii" prin viata...

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place zbaterea ta
    asa se ajunge la lumina!
    insista

    RăspundețiȘtergere
  4. ma ajutat acest postat, si yo am suferit SINGURATATEA

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca te-a ajutat. Poate ne spui cum ai reusit sa "scapi"...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Raman la impresia ca suntem niste animale capabile sa scrie istorie... si Constantin cel Mare a spus ca "invingatorii scriu istoria"... dar ma tem ca nu am castigat nici un razboi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca am invatat sa fim prea defensivi, adica cine isi mai lasa increderea pe mana celor care nu stie sa o castige !?!

    "dar nu mai avem drivere instalate pentru a simti" ai zis excelent aici ! Ne trebuie un update la drivere urgent !

    RăspundețiȘtergere