miercuri, 1 septembrie 2010

Salut tomnatic!

1 septembrie! O zi în care totul se transformă sau se retransformă, de la felul în care ni se înfățișează soarele, frunzele ce se desprind timid, ploile ce spală decadența verii, până la OM. Concediile încep să se încheie, oamenii par să aștepte agitația cotidiană... Unii cu forțe proaspete aleargă în ritmul ploilor, alții cu dorințe încă neîmplinite își prelungesc imaginar vacanța cu o serie de filme, muzică sau cărți cu iz tropical... Până când aroma autumnală le induce o nouă stare...

Vă doresc o toamnă superbă!

4 comentarii:

  1. Ce frumos este la tine :) Abia astept sa fie si afara frunzele la fel de frumoase ca aici :) Eu de cateva zile de cand se face simtita, mi-am reintrat in ritm:D

    Mie intotdeauna mi se pare superba toamna si sper ca la fel sa fie si anul aceasta. O toamna superba sa ai, plina de zambete :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Eu ador toamna, e singurul anotimp care imi modifica simturile, aducandu-le la unison cu starea mea naturala:) Pacat ca nu arata inca asa cum ii sta ei bine, dar e prematur... Asteptam...:)
    O toamna superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia mea preferata :X ATB...

    RăspundețiȘtergere