duminică, 31 octombrie 2010

”Lumea crede că sufletul pereche e cineva cu care te potrivești la fix, toți își doresc să fie așa. Dar sufletul pereche e o oglindă, e ăla care își arată toate chestiile care te trag înapoi, ăla care-ți atrage atenția asupra ta însăți, ca tu să-ți poți schimba viața. Probabil că un suflet pereche adevărat e cea mai importantă persoană pe care ți-e dat s-o întâlnești în viață, pentru că-ți dărâmă toate prejudecățile și te obligă să te trezești. Da’ când e vorba să trăiești toată viața cu respectivu’?... Nț. Prea dureros. Sufletele astea pereche ne apar în viață tocmai pentru ca noi să putem descoperi alte fețe ale propriei noastre persoane. După care pleacă.” (Mănâncă, roagă-te, iubește, Elizabeth Gilbert)

10 comentarii:

  1. Indiferent cum o dai sau o sucesti tot la sufletul pereche ajungem ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna trist si revigorant in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, cam asa este... ieri am vazut filmul...

    RăspundețiȘtergere
  4. @freeseodesign: :) Am eu ce am cu el :P.
    Glumesc, găsisem citatul ăsta și mi s-a părut interesant...

    @Bogdan: Așa îl simt și eu. Totuși, e mai mult trist...poate mâine va fi revigorant ;)

    @Chromatic: Eu am terminat cartea (e superbă), acum urmează filmul. Parcă îl aștept de un secol...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am devorat cartea :). Filmul nu am apucat inca sa-l vad, dar sunt foarte curioasa.

    Referitor la topica, revin cu un comentariu peste 40 de ani. Momentan sunt intr-o relatie care ma face sa cred ca va dura pana la adanci batraneti. Asa ca parerea mea e ar fi foarte subiectiva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ioana: Am vazut si filmul aseara...Cartea este de departe mai savuroasa.

    Cine stie?! Poate comentariul il vom primi din Bali ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sufletul pereche... Hmm, asa-i, nu este cel cu care te potrivesti la fix, ci mai degraba cel care te ajuta sa ti-l intelegi pe al tau pentru a putea merge mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarut mainile, Roxana! Multumesc... Zambetul de azi ti se datoreaza.. :)

    RăspundețiȘtergere